5. משלוח
המשלוחים מתבצעים בין חיפה לאשדוד. יש לתאם משלוח לפני ביצוע הרכישה.
עלויות משלוח רגילות:
החברה מבססת את עלויות המשלוחים על עלויות הנגבות על-ידי נותני השירות. עלויות אלה יועברו וישולמו במלואן על ידי המשתמש אלא אם נמסר אחרת. עלויות משלוח וטיפול משתנות: המוצרים יארזו באופן שיהיה המתאים ביותר למוצרים המוזמנים וזאת לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. הלקוח יחויב בעלויות הנובעות מצרכי אריזה מיוחדים ו/או ממשקל האריזה ו/או יתר נפח שהם תוצאה של אריזה מיוחדת. המשתמש יודע ומצהיר כי ברור לו שזמן האספקה יכול להמשך עד ל-5 ימי עסקים ממועד קבלת ההזמנה. לפירוט על זמני משלוח ופרטים נוספים יש לקרוא את התנאים של חברת השליחויות, החברה תעשה כל שביכולתה לתאם ולסנכרן בין הלקוח לחברת השליחויות נותת השירות. אספקת המוצר תיעשה בתוך פרק הזמן המצוין במועד האספקה של כל מוצר אותו רכש הלקוח. מקום האספקה האפשרי הוא בין חיפה לאשדוד, ולא כולל אזורים מסוכנים לאספקה במועד הרלוונטי. החברה לא תהיה אחראית לכל איחור, עיכוב ו/או אי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח ו/או אירוע שאינו בשליטתה, לרבות שביתות, פגעי מזג אוויר וכיו"ב. במקרה והלקוח או מי מטעמו לא יהיה נוכח במקום האספקה ובמועד האספקה שתואם עמו, יוחזרו המוצרים לחנות ומועד חלופי לאספקה יתואם על ידי הלקוח ובאחריותו, לפי פרטי הקשר שנמסרו לחברה. מובהר כי במקרה כזה יחויב הלקוח במלוא התשלום בגין המוצר ובכלל זה תשלום דמי המשלוח, ולא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו. במקרה ובו לקוח טוען כי משלוח לא התקבל, והמשלח מציין כי המשלוח נמסר ליעדו, תפעל החברה בהתאם להנחיות הגוף המשלח. במקרה כזה יתכן עיכוב הדרוש לשם בדיקת המקרה על ידי המשלח. 6. שינויים וביטולים ביצוע שינוי ו/או ביטול בפרטי רכישה שאושרה ו/או הזמנה שאושרה לא יתאפשר, אלא בהסכמה מפורשת של החברה. לחברה שמורה הזכות לבטל רכישה מאושרת ו/או הזמנה מאושרת מכל סיבה שהיא, ובלבד שהודיעה על כך ללקוח בתוך פרק זמן סביר ממועד אישור הרכישה ו/או ההזמנה בהתאמה, ולא גבתה, או לחילופין השיבה ללקוח את התשלומים בגין הרכישה ו/או ההזמנה. ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, שלא בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן. החזרת מוצרים תתבצע רק בתיאום מראש עם האתר או עם החברה ו/או מי מטעמה, דרך טופס צור קשר. המוצרים חייבים להיות חדשים ושלא נעשה בהם שימוש וכשהם באריזתם המקורית ושאריזתם במצבה המקורי על כל חלקיה וסימניה. כל הפריטים יוחזרו בתוך 14 ימים מיום קבלתם בתוספת החשבונית המקורית. מוצרים ללא חשבונית לא יתקבלו. דמי הובלת המוצר חזרה למחסני החברה הם באחריות המשתמש. המשתמש אחראי לכל עלות כספית נוספת עבור משלוח המוצרים המוחזרים. במקרה בו ניתן למשתמש שירות נוסף הנדרש עבור המוצר כמו כיוון, התאמה וכל פעולה אחרת ספציפית למוצר, יחויב המשתמש בעלויות אלה והחזרת המוצר לא תזכה את המשתמש בעלויות אלה. במקרים בהם קיימות עלויות נוספות כגון: סליקה, מיסים, דמי תווך, דמי הובלה ליעדים אחרים בארץ ואו בעולם יחויב המשתמש בעלויות אלה.